Jeg er utdannet klinisk gestaltterapeut fra Norsk Gestaltinstitutt høgskole (NGI) i Oslo og medlem av Norsk Gestaltterapeut Forening (NGF). Som medlem følger jeg foreningens etiske retningslinjer og gjeldende lover og regler.

Jeg er opptatt av faglig utvikling og tror at vi aldri blir ferdig med å lære. Derfor fortsetter jeg å videreutdanne meg. Nå tar jeg en master i Samfunn og helse, med spesialisering i psykisk helse- og rusarbeid, ved Universitetet i Sørøst-Norge (2025–2029). I tillegg har jeg fullført etterutdanning i gestaltterapi med fordypning i kroppsorientert terapi, parterapi og gruppeterapi (2024–2026), samt praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Universitetet i Sørøst-Norge (2022–2024).

Min yrkeserfaring kommer fra flere ulike områder. Jeg er utdannet lærer og har videreutdanning innen ledelse. Før jeg startet på gestaltterapiutdanningen i 2018, gikk jeg selv gjennom en lang og viktig personlig utviklingsprosess.

Da jeg møtte gestaltterapien, kjentes det som å komme hjem. Jeg lærte å lytte bedre til meg selv, bli mer bevisst på egne følelser og finne gode måter å møte livets utfordringer på. Denne erfaringen har stor betydning for hvordan jeg møter mennesker i terapirommet med nærvær, respekt og nysgjerrighet.

Ved siden av min private praksis jobber jeg som miljøterapeut, hvor jeg møter mennesker i ulike livssituasjoner og gir støtte i hverdagen.

Jeg tilbyr terapi på norsk, rumensk, russisk og engelsk.

 

Kurs, Webinar Og Konferanse: